szep 21,2018 Categories: Pénztárgépek

Üzemeltetési tudnivalók a NAV pénztárgépekhez

Az értékesítés területén ma már elképzelhetetlen az élet NAV pénztárgépek nélkül. A NAV határozata alapján, a meghatározott területeken működő szolgáltatóknak kötelező NAV pénztárgéppel előállított nyugtát adni minden egyes eladás után.

A NAV pénztárgépek szabályos használatához érdemes minden részlettel tisztában lenni. A következőkben összefoglaljuk a legfontosabbakat. Amikor értékesítés történik, arról minden esetben bizonylatot kell kiállítani, nyugta, vagy számla adása kötelező.

A NAV pénztárgépet nem szabad áthelyezni, elszállítani, mindig az értékesítés helyszínén kell lennie. A NAV pénztárgép AP számát jól látható helyen fel kell tüntetni. A pénztárgép adatokat küld a NAV-nak, az adatkapcsolat fenntartásához pedig biztosítani kell a szükséges feltételeket. Az adatokat a NAV pénztárgép helyben, naplóállományokban is tárolja, így is el lehet őket olvasni. Éves felülvizsgálatra minden NAV pénztárgép esetében szükség van.

Keressen meg minket bizalommal megadott elérhetőségeink egyikén, és rendeljen NAV pénztárgépet! Tegye meg az első lépést a szabályos értékesítéshez!